Nur-Caner19 Muhtemelen atak döneminde bebeğiniz ve bu sebeple almıyor olabilir.Sakın pes etmeyin uykudan uyandığı saniye hemen emzirin,uykuya geçiş anında emzirin,yatarak emzirin, kucakta gezerek emzirin kısacası alabileceği yolları tek tek deneyin ama pes etmeden teklif edin tabi asla zorlamadan. 5 aylık olunca bu durum son buluyor inşallah sizin de böyle olur.