Merhaba güzel anneler. 25 günlük bebeğim 4040 gr çıktı bugün evde tarttım.
Doğum kilosu 3825ti. 2 gün içinde meme reddi yaşadığımız için 3500 kiloya düşmüştü 2 günlükken. Yani 23 günde bebeğim 500 gr almış sadece az değil mi bu :(
Sütüm geliyor günde 10,15 kez de emiyor aktif 15,20 dk her seferinde. Kilo alımı neden az olmuş olabilir acaba :( ne yapabilirim .
Bide bebeğim emdikten sonra 1 saat içinde hemen çiş ve kaka olarak çıkarıyor bundan olabilir mi