ellfa 5 sene önce yaptırdım dünyagöz hastanesin de çok memnunum numara hiç artmadı hiç korkulacak bir şey değil bu arada 5 dk olup bitiyor uşağa bakıyorsun çıt çıt yapıyor doktor zaten yapmadan önce söylüyor bi hap vermişlerdi girmeden önce sanırım sakinleştirici haptı o 😂😂 çünkü sanki sürekli yaptırıyormuşum gibi bi rahatlık vardı sonrası biraz zor sadece yanma batma oluyor ilk 4 saat karanlık oda dan çıkamıyorsun damlaların çok oluyor ama 4 saati atlattık sonra yanma batma da geçiyor ara ara oluyor ama işine engel olmuyor valla ben çok memnunum hiiiiiiç korkma doğum yapmış kadınlarız biz onun yanında hiç bir şey emin ol 😂🌺