Kızlar oğlum 14 aylık. Bugün farkettim damağının ortasından diş çıkıyor. Sol üst azı çıkmak üzere ona paralel olarak damağın ortasına yakın bir yerde beyazlık gördüm muhtemelen diş çıkıyor günlerdir yemekte yiyemiyor :( bebeğinde böyle bir durum olan var mı tedavi süreci nasıl olur sizce ?