Kızlar 2 aylık oldu bebegım doktor demir ilacına başla dedi ama bana verdiği fero sanol onu Hıc kullanan varmı bebegınde bı sorun oluştu mu kabızlık veya herhangş bir şey kızımda bestiron kullanmıştım şuan bıraz asıyor onu almak ve kızımın demir değeri dusuktu onun ıcınde guvenmıyorum bestirona artık