newmommyela Kızlar sezeryan olalı 17 gün oldu hala kanamam var ve demin çok afedersiniz biraz pıhtı geldi sizce bu normalmi bu kadar gün sonra yoksa hastaneyemi gideyim 😢 ilk günler dışında bayadır pıhtı gelmiyordu şimdi gelince bi korktum
momofmychildren newmommyela bence normal bende de ara ara oluyordu doktorum normal demişti ama çok yoğun ise doktorunuza danışın
newmommyela momofmychildren yok çok şükür yoğun değil ama neredeyse 1 haftadan uzun süredir hiç pıhtı gelmiyordu şimdi gelince korktum biraz 😢
ebrumiragok newmommyela normal canım ben iki sezeryan oldum 40 çıkana kadar pıhtı şeklinde geliyordu içindeki pisliği atıyordur endişelenme