gunes1924 5 aylık bebeğim halen başını tutamıyor nörolojk değilmiş 2 aylıkkrn boynunda şişlik oluştu tortikolisten şüphelendiler baş tutmasına bu engel olurmu vsrmı bu durumu yaşayan????
af00 gunes1924 benim bebekte de vardı altı ya da yedi aylıktı geçti kendiliğinden altı ayı bekle egzersiz yaptır gerdirme egzersizi çok şşe yarıyor
ozli gunes1924 canım şuan tutuyormu başını benimkide 6 aylık olacak halen tutamıyor öne dülüyo hep başı
goktugunannesii_ gunes1924 bizimde vardı ama çok değildi evet baş tutmaya biraz engel oluyor egzersiz yaptırdım sürekli geçti şuan 1 yaşındayız
af00 gunes1924 evet başını geç tuttu öne doğru tutuyordu tam dik tutamıyordu şuan 9 aylık çok şükür bi sıkıntı yok bebeklerde bir gün bile çok fark ediyo bir gün yapamazken ertesi gün bi anda yapıyo oluyo
gunes1924 ozli tam anlamıyla tutamıyor nörolojik durum yok bekleyin dedi doktor benimkide 6 aylık oldu şuan çok üzülüyorum
ozli gunes1924 bende ya sizin bebeğimizde kız mı oysa hep tummy time yaptırıyorum ama yinede tam anlamıyla tutamıyo :(
hhtce gunes1924 başını tutar ama eğik tutar kızımda öyleydi bazı hareketleri var yaptırın geçiyor kasları harekete geçirmek lazım
hhtce Evet bir de boyundaki kaslara masaj yapın demişti doktor. Boynunu çenesi omzuna değecek kadar çevirmesini sağlıyorduk biz
hhtce Belirli bir ayı yoktur bence. Sorun olan tarafa doğru kulağını omzuna değdirmeli bir hareketi vardı diğer tarafı da çeneyi omzuna değdirecek kadar çevirme vardı bir de sorun olan tarafa masaj yapıyorduk
gunes1924 ozli tutuyor ama kendinden emin şekilde değil her an düşecek gibi kendisi panikliyor ama bu bile büyük ilerleme daha iyi olacak inşallah sizinki ne durumda
ozli gunes1924 çok şükür çok sevindim bizimkide tutuyor sağ sol iyi yapıyor sadece tam bir şekilde havaya bakarak tutunmasını bekliyorum bende yeri çok izliyor kucakta mesela