Sevgili meslektaşlarım… bu yıl tam gün okulda (09:15-14:15) saatlerinde çalışıyordum eve saat 15:00 te gelmiş oluyordum. Ama kış memleketi ve 3 yaşındaki çocuğumu hergün zorla 7:30 da uyandırmak yıl boyunca ona da bana da eziyet oldu. Havanın keskin soğuğundan sürekli hastalıklarımız da cabası.
Şimdi il içi yapacağım ve niyetim öğlenci olmak. Bebemi istediği saatte uyandırmak (en azından şöyle 9 a kadar uyusun istiyorum) ve evde rahatça kahvaltı yapıp acele etmeden evden çıkmak. Kreşe yakın bir okulda olursam saat 17:00 olunca hemen alabileceğim ve eve geleceğiz. Yemekleri sabahtan hallederim diye düşünüyorum. En kötü gelir gelmez 1 saat içinde pratik şeyler de yaparım. Sizce bu fikir nasıl? Bana öğlenci olma, öğlenci olmak çok kötü diyen var mı? (Gün gidiyor hava kararıyor demeyin bebem daha önemli 🥰)