subatmasalii he geçen de görümcem dedi, şunun çocuğu 6 aylık anne baba diyor. Napiiiim napimmm ya. Allahım sabır. Bir gün çenemin bağı çözülürse çok kalp kıracağım. Zor tutuyorum kendimi. Yüzümden de belli oluyor ama sanki hoşlarına gidiyor böyle yapmak. Kırk yılda bir gelir, görür. Onda da kusur arar. Çocuk 3 kilo almış, bana diyor ki ayyy erimiş sanki.. 🙈 gel de çıldırma.. götürmediğim doktor kalmadı. Hepsi bir sıkıntı yok dedi. Ne gerek var moral bozmaya.