seyma0661 şuan iyi bir sorun yok sürekli ateşini ölçüyorum en fazla 36 çıkıyor. üzerinde zıbın ve ince bir pijama var. bu gün iki defa üstünü değiştirdim akşam tekrar değiştireceğim. uyurken üstünü de örtmüyorum doktor ağlamasına izin verme ateşi yükselebilir dedi. emziğe alıştırmadığım için sürekli kucağımda🥺