Ben oğlumu 8.30 da alarm kurardım uyandırirdim,12-12.30 gibi veya eğer keyfi yerindeyse 1 gibi uyurdu öğlen 14-.15 gibi uyandırdı daha uyutmazdim akşam da 8.30 da uykusu gelirdi zaten ilk baslars zor oluyor bir kaç gün daha sonrasında sistem oturuyor iki yaşında şuan yeni girdi bu aralar biraz huysuzluk yapıyor ama bu yaşına kadar hep böyleydik ve güzeldi akşam dinleniyordum 💞🙏