Kızlar düşünmeden edemiyorum , 3 aylık bebeğim yani çok mu pimpirikliyim bilmiyorum bence değilim ama yani bi emiyor bi emmiyor bazen hiç uyumuyor bazen çok uyuyor gazlar ağlama krizleri ataklar falan çok yorucu her günüm uykusuz geçiyor eskiden biz emip uyuyormuşuz annem öyle diyor eskiden çocuk bakmak daha mı kolaydı yoksa cahillik mi varmış herşeyi bildiğimiz araştırdığımız için mi böyleyiz bilmiyorum çocuk büyütmek bence çok zor