KLbRaa sadece fikir yürütüyorum, sütü sulukla verseniz sonra da bardağa döndürseniz yavaşça sanki soluğu terk etmek daha kolay olur gibime geldi. Hatta ilk mamajoonun suluğu(ağız kısmı var fotosuna bakın diye marka verdim) sonra pipetli suluk şeklinde ilerlese ve emme ihtiyacını yavaşça şekilde değiştirerek kesse sütü bırakmadığı için de acaba asabiyet oluşturmadan olur mu ki