Sadece size ihtiyacı olduğu için ya da stres olduğunda bile ağlıyor olabilir oğlum yaşını geçti hala aşırı ağlıyor mizacı da böyle olabilir. Bu süreci hala yaşayan bi anne olarak naçizane tavsiyem şöyle; ona uygun sıcaklıkta bir kova su hazırlayın içine sokun bebişi,
yarım kundak deneyin,
benim hala dinlettiğim bazı şarkılar var isterseniz ayrıca bir liste paylaşırım dinletirseniz.
bebek yağı ile güzel masajlar yapın karnına saat yönünde çok rahatladığını göreceksiniz.
Emiyorsa rezene ıhlamur için sütünüzden geçer rahatlar hatta çayınıza biraz kimyon katın farkı göreceksiniz. Ama bebeğiniz erkekse rezeneyi çok abartmayın içinde bitkisel östrojen bulunduğu için fazlasını önermiyordu bizim doktorumuz.
Karın üstü yatırıp vakit geçirin