Kızlar selam bebişim 2 aylık meme-mama şeklinde ilerliyoruz şu an. İki memeyi emip üstüne bazen 90 bazen 120 ml mama içiyor bana çok gibi geliyor ama normal mi ? Sizin bebeklerniz kaç ml içiyor ? Bizim doktorumuz biberonun dibinde bırakana kadar mama verin dedi