Merhabalar 2 sene önce ağır bir hastalık geçirdim ve doktorum norodol ve lustral 50 mg yazdı 6 ay kullandıktan sonra gebe kalabilmek için bıraktım. Şimdi 8 aylık bir oğlum var bir yandan çalışıyorum evden. Ailemden uzakta yaşıyorum ve inanılmaz stres ve baskı içerisindeyim eşimin ailesi cahil çok baskılıyorlar. Bir yandan iş çocuğuma istemeden sinirleniyorum sakin kalmakta zorlanıyorum bazen dişlerimi sıkıyorum çok çenem bile ağrıyor neyse eşimde bu durumdan şikayetçi çünkü bütün sinirimi ondan çıkarıyorum. Artık insanlarla konuşmaktan kaçar oldum biriyle birşey konuşuyorum tüm gün keşke anlatmasaydım keşke çok konuşmasaydım diye kafayı yiyorum. Bazen stres oluyorum insanlarla konuşurken midem bulanıyor ve saçmalamaya başlıyorum sonra günlerce gelecek kaygısı yaşıyorum yani hepsi doğumdan sonra arttı önceden vardı ama şuan artık sürekli sinirli geziyorum doktora gidicem ama özeller malum devlette direk ilaç yazılacak ama ben burda şunu kullandım memnun kaldım diyecek birilerine sormak istiyorum lustral kullanamam çünkü cinsel isteksizlik yapıyor hani uyku yapmayan ama bu durumları biraz daha yoluna koyabileceğim bir ilaç tavsiyesi veya doktor önerirse sakın alma diyeceğiniz bir ilaç varmı çünkü küçük bebeğim var sakıncalı birşey kullanmak istemiyorum. Her halükarda doktora gidip soracağım ama sizdendr fikir almak istedim