pamukseker_ Kızlar yarın misafirim gelecek geceden yapıp dolaba koymak istedim pandispanya ile rulo pasta yaptım ama burnuma çok ağır yumurta kokuyor sası gibi napcam yaaa offff of normalde de yapıyorum her zaman kokmuyordu çok emek verdim yok mu çözümü napcam
Taftafgiller pamukseker_ Bildiğim kadarıyla malesef 🥲 Yumurtayla şekeri çırparken vanilin döker seniz yumurta kokmaz🌸
amazontuba pamukseker_ üzerine hafif pudra şekeri ile beraber vanilin eleyerek dökseniz alır belki kokuyu
uuuuuuu pamukseker_ yumurta beyaz olana kadar çırparsaniz kokmaz bide bir çimdik tuz atarsanız kokmaz
dayes pamukseker_ iyice çırpıp limon suyu damlatıyorum biraz ama piştikten sonra yapacak bir şey var mı bilmiyorum 🫠
naz2911 pamukseker_ içine krema falan koydun mu rulo yaparken koymadıysan fırında çok düşük ısıda tekrardan ısıttığında koku gider bide en en etkili yöntem hafif tarçın vanilin falan serpiştirmek aroması yüksek olduğundan bastırır kokuyu