Merhaba anneler, bebeğime doğduğundan beri molfix pure and soft kullanıyordum ama 3 numaraya geçince bezin içinde elime küçük kum taneleri gibi bir şey geldiğini hissettim. Pure and soft öyle olunca denemek için premium olandan aldım azda olsa onda da tanecikler hissediliyor. Bu tanecikler normal mi sizin kullandığınız bezlerde de böyle bir şey hissediliyor mu?