cansuyamann beş aya kadar sadece anne sütü ile beslendi. İki ay boyunca az kilo aldığı için doktorum mama takviyesine başlayalım dedi. Çünkü sadece boy olarak uzuyordu. Kilo alarak çok az alıyordu. Doktor tavsiyesi ile ilerledim. Yalnız doktorum mama markası olarak herhangi bir marka önermedi. Ben kendim araştırdım içeriğini. Birde boykot ürün almak istemedim açıkçası. Yerli malı daha iyi olur diye düşünüyorum. Zaten içeriği en temiz marka.