Ay biz çok üst düzey yaşadık. Bebeğim karın ağrısından kıvranıyordu. Ateşi çıkıyordu, geceleyin sancılar içerisinde abartmıyorum 20 dakikada bir uyanıyordu. Doktor antibiyotik verdi birkaç güne geçti rahatladık. Antibiyotiği vaktinde ve iyileşene kadar düzenli kullanmak gerek