Kızlar bebeğim 37 günlük, 3 saatlik son uykusundan saat 9 gibi kalkıyor. Sonra alt alma emzirme derken saat 10u geçiyor yatırıyorum uyumuyor. Emmesi de zaten 1 saati geçiyor. Sadece öğlen yarım saat yatağında uyuyor onun haricinde hep kucağımda uyuyor akşam 6-7 ye kadar yatağına koyduğum gibi uyanıyor. Sabahtan akşama kadar afedersiniz götle don gibi beraberiz yapışık geziyoruz resmen😄 sadece benim bebeğim mi böyle acaba kahvaltı bile yapamıyorum sütüm azaldı bu yüzden ama kucağımdan inmiyor hiç bişey yapamıyorum