Yazaksami Eczanelerde satılıyor mu kızlar biliyor musunuz? Kendi sitesinden alsam birkaç gün sürecek ben hemen başlamak istiyorum
sleepnessnami Yazaksami ben HB sitesinden aldım. Şu an ravla marka düşünüyorum. Onu da HB de buldum ordan alacağım
ckader Yazaksami ne de kullanıyorsunuz. Ben geçen pazar aldım ama 1 yaşından sonra kullanın diyordu internette
sleepnessnami Yazaksami bir de zadelife diye bir markanın var forumda ararken buldum çok övmüşler alternatif tavlaya göre daha uygun aklınızda olsun
livanurvealpinannesi61 sleepnessnami ben zadelife kullanıyorum bayadır içinde şeker vs yok memnunum yaban mersini de çok güzel karadut özü de
sleepnessnami livanurvealpinannesi61 merhaba bir şey soracağım zadelife karadut özü aldım geldi ama kıvamı macun gibi ve rengi de çok canlı bir pembe kırmızı karışımı. Doğru mudur bu kıvam ve renk ben daha önce vitma kullandım o daha koyuydu tam pekmez gibiydi
livanurvealpinannesi61 sleepnessnami evet kırmızı duttan yapılıyor çoğu markada var ekşi kırmızı duttan yapılan