Merhaba arkadaşlar dün 4aylık oğlumda düşmeyen bir ateş başladı duş aldırmama ve bir çk calpol vermeme rağmen 38 dereceden aşağıya düşmüyordu. Doktora getirdik tahlil sonucu influenza B pozitif çıktı ve hastaneye yatış yapıldı. Ateşi kontrol altında tutmaya çalışmamıza rağmen bir türlü düşmüyor. Başına böyle birşey gelen varmı varsa eğer neler yaptınız ne gibi önlemler aldınız. Yardımcı olurmusunuz çok endişeliyim☹️ İlk defa böyle bir haftalık geçiriyoruz