sanutgan )Günde 5 öğün mama 180 ml )ama 2-3 öğünde bazen 100-120 cc içip bırakıyor bu öğünlerde genellikle kahvaltı, öğle,ara öğün zamanına denk geliyor doyduğu için içmek istemiyor. Bende zorlamıyorum açıkçası
ozlem34_936_ sanutgan 120 bile icmiyor. Daha doğrusu içmiyor zaten kaşıkla yediriyorum biberon kabul etmediği için günde iki kere 120 hazırlıyorum hepsini bitirmiyor bile. Tek göğsümü 2 kere falan emiyor ama sutum az zaten
sanutgan ozlem34_936_ doktorlar %30 ek gıda %70 anne sütü\ mama şeklinde gidilmeli diyor benim sütüm kesildiği için ben öncelikli mama veriyorum yarım saat sonra ek gıda veriyorum ama tam tersi yaptığımda şu sıralar 200 ml’in 100 ünü içiyor 100 ünü yarım saat sonra içiyor