livanurvealpinannesi61 onun için çok az ışıtan bişey aradım çok isterdim aradaki lambayı açmayı ama gece 12 ye kadar kaynanam ve tayfası gitmiyor arada bir yatıya kalıyorlar ben odanin kapısını kapatıyorum mesela bugünde kalacaklar haberim yokmuş yeni öğrendim insan bı söyler , işte bebeğimde karanliktan korkuyo çok ışıkta da yatırmak istemiyorum geceyle gündüzü karıştırmasın diye