Kızlar merhaba, kızımın el parmağında kızarıklık ve kabarcıklar var egzama büyük ihtimalle çünkü yüzünde de ufak bir şey çıkmış ama parmağı daha fazla tek bir parmak içinde böyle ne sürebilirim sizce ne geçirir orayı bu durumu yaşayan varsa cevap verirse sevinirim:)