Numune hastanesinde/ üniversite hastanesindr/ medicana’da doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi? Bir de doktor önerisi alabilir miyim? Doğumu ebeler mi yaptırıyor, normal doğum yanlısı mı, eş kabul ediyorlar mı? Detaylı yazarsanız sevinirim :)