Merhaba 8 aylık oğlum var ilk zamanlar beşikte yatıyordu sonra beni istemeye başladı yanıma aldım benimle uyumaya başladı bir gün gündüz uyurken yatakta etrafında bolca yastık olmasına rağmen yataktan düştü çok korktum ama allahtan çok şükür bir şey olmadı yer yatağı yaptım bu sefer çok döne döne yatıyor sürekli uykusu bölünüyor ve kafası yatağa gömmeye çalışıyor yani emekleme pozisyon gibi ama benim oğlum emeklemiyor sürünmüyor hiç bir şekilde yattığı yerde bulamıyorum yatağın ucuna gelmiş oluyor sanırım deli yatıyor 😂 sizin öyle bir durumunuz var mı