Kızlar ya psikiyatriye randevu aldım yaşadıklarım artık beni yoruyor yabancılaşma bebeğime zarar verir miyim düşüncesi resmen beynim oynuyor zarar ver diyor çok seviyorum kızımı napicam bilmiyorm vesvese mi ne bu nerden geldi bilmiyorm uzun zamandir kaygıya bağlı yabancılaşma depersonalizasyon yaşıyordum bilen var mı bu durumu ama artık delirtcek beni çok kötüyüm