Kızlar merhaba🌸 oğlum 20 gün önce hasta olmuştu ateş öksürük burun akıntısı vs antibiyotik kullandık öksürük ve akıntı geçmediği için tekrar doktora gittik yine ant. Verdi mecbur kullanıyoruz hala.. bugün yanğım acıyo dedi ağız içine bir baktım dudak içi yanak içlerinde minik minik aftlar var. Daha önce hiç görmemiştim oluyor mu sizde de normal mi