Kızım 2 yaşında ve çok sosyal bir bebek. Akranları tarafından bazen zorbalığa uğruyor. Elindeki oyuncak zorla elinden alınıyor. Vurmalar ittirmeler bağırmalar hatta bazı çocuklar ona yaklaşmasa bile bir şeyler fırlatabiliyor. Elimden geldiğince engel oluyorum ama yalnız olduğunda bu durumlarla nasıl başa çıkacak hiç bilmiyorum. Kreşte ya da ilkokulda da böyle olacak diye korkuyorum açıkçası çünkü hiçbir zaman aynı şekilde karşılık vermiyor. Kendini savunmayı bilmiyor. En fazla sakince hayır hayır deyip sonra da ağlıyor bana geliyor. Ezilecek diye çok korkuyorum. Yani bu durumun önüne nasıl geçilir hiç bilmiyorum. Zorba bir çocuk yetiştirmek istemiyorum. Ama maalesef etrafında çok fazla var. Ne hayvanlara ne diğer bebeklere yapmaması gereken hiçbir şeyi yapmaz. Yanlış anlaşılmak istemem ama en azından kendi eşyasını geri almayı ben olmadan başarsın istiyorum ya da vurmak için ona doğru gelen bir çocuğu uzaklaştırmayı.. Ne yapacağım ben 🤦🏼♀️