Merymommm Hiç düşünmedim bunu 😅 Oğlum 2.5 yaşında 9 aydır bıraktı bezi. Sorunsuz çok şükür, o yüzden söyleyeceğini umuyorum
Havuzda çişleri gelince bence söylerler koşa koşa wc ararız.
Benim oğlan taktırmaz bez, yapmaz asla altına . Sizinki de alıştıysa yapmaz zaten beze