organikirmik Ek gıda döneminde dünyanın gereksiz malzemesini almıştım bir hevesle. Silikon tabaklar, kaşıklar, yada yok keçiboynuzu unu yok yulaf unu cart curt. Hiç sevmedi öyle muhallebi tarzı değişik şeyler. Ve bizim yediğimiz porselen kaseleri kullandım hep. Yürüme arkadaşını da hiç kullanmadık öylece kenarda duruyor. Bizim evde oyuncaklar aşırı gereksiz. Çok fazla birikti. Yüzüne bile bakmıyor. Bir hevesle alıyoruz. Eve girdiğimiz an kaldırıp fırlatıyor. (14aylık) belki büyüyünce oynar ama 🙄