Selam anneler. 18 aylik oğlumda uzun süredir bir şeylerin farklı ilerlediğini ya da ilerlemedigini fark ediyorum daha önce çok kez burada da konu açtım. Ama gerek etrafımdakiler olsun gerek eşim olsun hep daha küçük her çocuğun gelişimi farklı kuruntu yapıyorsun diye diye çocuk 18 aylik oldu ve bazı şeyler iyiye gitmeyi bırak daha kötüye gitmeye başladı. Bize çevresine olan ilgisi iyice azalmaya başladı ve benim artık kesin olarak bir şey yapmam gerek. Yurtdisinda yaşıyorum ama bir kaç haftaya İstanbula geleceğiz ve çocuğu hangi bölüme götürmeliyim? Pedagog mi gelişimsel pediatri mi cocuk psikiytr mi?