atismom Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık gaz sancısından duramıyor uykudan çığlık atarak uyanıyor symbiosis bifidrop kullanıyoruz doktor önermişti geceleri veriyoruz damla rahat uyusun diye fakat etkisi azalmış gibi damlalar belli süre sonra değiştirilmeli mi? Önereceğiniz başka damla var mı etkili? Günde 2 kez kullanılabilecek özellikle bu süreçte başka önerisi olan anne varsa yazabilir mi bu süreci en hafif nasıl atlatabiliriz :(
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan atismom masaj yap karnına çok sıcak olmasın ama sıcak havlu koy kiraz çekirdeği fayda ediyor ısıtıp karnına koyunca onun dışında damlalar bir halta yaramıyor
organikirmik atismom beslenme öncesi kısa gün içinde de uzun masajlar, sıcak uygulaması. Gaz damlaları bizde işe yaradı nurse harveys ve colinox kullandık. %100 geçirmiyor hiçbir şey o ayrı
tazeanne45 atismom valla ben kullanmadım daha ama bugün doktorumuz önerdi yorumlarına baktım herkes çokta memnun mommy’s bliss siz de bir araştırın ya da bir doktorunuza danışın isterseniz uykusuna da iyi geliyormuş
almira35 atismom muskat rendeleyip günde bir kez çay kaşığı ucuyla alıp üzerine anne sütü damlatip bebeğime verdim. Başa hiçbir şey çare olmadı. Kullandığım bir sürü damla, içtiğim bir sürü Cay hiçbiri tam olarak geçirmedi. Sonunda çareyi bunda buldum her ne kdr doktorlar onermese de büyüklerimiz her çocuğa aylarca verirlermis. Ben de verdim ve 3. Ayimizda bitti gazimiz bıraktım. Habire acillik olup lavman yapılırdı ama muskat kurtardı bizi
atismom Valide-Ayse-Hafsa-Sultan sıcak tutmaya calısıyoruz ama damla da işte çıkardığı gazlar hatrına belki o işe yarıyordur diye devam ediyorız :( teşekkür ederim önerileriniz için 🙏🏻
zeynepsd Ben birkaç damla denedim benim bebeğim de aşırı gazlıydı. Başlarda colinox kullandım faydası oluyordu bir süre sonra etki etmemeye başladı. Nurse harveys colex şurup denedim daha da kötü yaptı. Sonra sab simplexe başladık o baya iyi geldi. Ayrıca yanında myflor probiyotik de kullandık. Tamamen geçirmese de rahatlamasına yardımcı olmuştu bu ikisi
atismom zeynepsd siz probiyotik ile gaz damlasını birlikte mi kullandınız doktor mu bu şekilde önerdi acaba
TerazivedevrN Kiraz çekirdeğinin neyi varsa alın kullanın , ayrıca nurse harveys bebeğime fayda etmişti , probiyotik damla kullandık ilave. Havlu ısıtıp koyardım karnına . Bol bol masaj yapardım 🥲 zor süreç Allah yardımcınız olsun
organikirmik Biraz deneme yanılma yoluna gideceksiniz ya probiyotiğin biri bizde kabızlık diğeri gaz yaptı mesela biz kullanamadık hiç.
zeynepsd atismom evet doktorum birlikte kullanmamızı söylemişti 5.5 aylık hala probiyotik kullanıyoruz gaz damlası da sancısı olduğunda sadece
atismom busra1819 3. Ayda 6.ayda bitiyor diyen var demek her bebekte farklı allah yardımcınız olsun sizin de
dilara236 atismom 4 buçuktan seslenıyorum hala çekiyoruz allahım son bulsun artık diye yatıyorum kalkıyorum damlalarda yaramıyor anca sıcak tutmak yaptırdıgı kadar spor benım sıpa ayaklarını kasıyo yaptırmamak için 🥲
atismom tazeanne45 evet aldım onu da memnun olan da çoktu Ama biz de işe yaramadı hatta verdiğim zamanlarda zar zor gaz çıkarıyordu o yüzden bıraktım içinde pasiflora olduğu için uyumasini kolaylaştırıyor ama küçük bir bebek için ne kadar sağlıklı bilemediğim için kullanmıyorum :/
Elif337798 Ben ilk kızımda çok çektim gazı yüzünden kaç çeşit ilaç denedim unuttum olmadı 1 yaşına geldiğinde kesildi ben gaz yapmasın diyen gaz yapan hiç bir şey vermedim şimdi çok pişmanım küçük kızım da acayip gazlıydı ona hiç ilaç kulanmadım bir ay hiç ilaç vermedim ve kendi kendine yapmaya başlado mesaj yaptım sıcak su koydum badem yağını sürdüm falan büyük kızıma da aynınk yaptım ve onda da işe yaradı araştırdım Gaz ilaçları sadece gazı bastırıyor muş gazo çıkarmıuor gaz oluştucs ağrı büyüyor
tazeanne45 atismom aaaa iyi ki söylediniz her bebek farklı tabi ama bizim gazdan çok kabızlık sorunumuz var onun için önerdi doktor iyi geliyormuş 🤷🏻♀️
dilara236 almira35 ya bende denedim ama olmadı sanki ne kadar verıyordunuz küçük rendeyle yapmak yeterli mi
almira35 dilara236 evet küçük rende.olmamasi imkansız gibi ya. Günde iki kez de verebilirsiniz. Çay kaşığı ucuyla vereceksiniz.
ahsenyy Benim bebeğim de o kadar gazlıydı ki direkt Metsil damlayı kullandım anında kesti çoooook rahatladım