Gizemensar Merhaba anneler ben 8 gun once dogum yaptım bugun atılan dikişlerimin birisi düşer gibi olmuş bir tarafı çıkmış ama vajinamın en iç tarafında dikişler böylemi düşüyor yoksa kopmuşmu korkuyorum yardım edin lütfen 😥
Merveefemm Yok tatlım dikişin kopmamış rahat ol benimkide öyleydi hatta o sallanan ip çok batıyordu bana bi an önce düşmesini istiyordum kopsa dikişin patlar ve kanaman çok olur iki güne kadr klozette yada pedinde görürsün o ipi
Merveefemm Gizemensar için tahat etmiyorsa doktoruna görün ama eminim benim yaptığım yorumu yapacaktır çnkü bn hemen doktormu aramıştım hayatımda dikişmi görmüştüm 😂 hatta o ipi tutuyordum elime geliyordu iki gün sonra düştü sonra yavaş yavaş tüm ipler düştü 20. Gün dikişler yok gibiydi sağlıklı günler dilerim 🙏🏻
Gizemensar Merveefemm bişey sormak istiyorum cunku hiç bir sey bilmiyorum vajinamın en iç dikişi sanki orada açıklık var gibi böylemi oluyor ki çünkü korktugum için ilk zamanlar dikişkerime bakamamıştım
Merveefemm Gizemensar yok yok rahat ol ben iç dikişimi göremiyordum ay sen nasıl gördün muayene gittiğimde bile 10. Günde doktor bi demir yardımıyla açtı öyle baktı o iç dikiş değildir