Benim doğumdan sonra ilk reglimden itibaren hem yoğunluk olarak cooook asırı fazlalastı hem günü çok değişken oldu hemde uzadıkca uzadı. Regl günlerimde dısarı cıkmamaya basladım o kadar yoğun geciyordu. Aslan pencesi hapı kullanıyorum doğal bir ilaç,2-3 aydır düzenli ve daha normal kanama seklinde oluyorum