Hiç vermeyin deniliyor genelde. Siz çocuğunuz tadını bilip istemedikçe vermeyin. Kızıma 18 aya kadar hiç vermedim sonra başka çocuklarda gördü istemeye başladı. Günde 1 bardağa kadar veriyorum döke saça içiyor. Kendi istemedikçe yine vermiyorum besin değeri olarak düşük hacimce fazla. Bebeklere uygun bir gıda değil.