NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bebem emziği tam alamadı, bende emziğin ucunu silikona soktum, şuan emiyor 🤣 Emzik tutturmaa tavsiyeleriniz var mı?
honeybabyy NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ben emzik vermiyorum Çünkü kaynanamlar yere düşen emziği çocuğun ağzına tıkadı bir keresinde gördüm tamam dedim emziği bırakıyoruz Annem bebek daha 2,5 aylık 😡
lAmMelodi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Yorganla destek verirdim ağzından düşerdi yoksa daha bebekdi o zamanlar sadece uyurdu emzim düşünce uyanırdı.
ikiprensesannesi_- NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ayyy 😂😂😂😂 bi an başka bi silikon olarak düşündüm 😂😂😂😂😂😂😂😂
yavrukurt_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala o sırada benim anksiyeteler 😂’uyurken ya silikon uç çıkar da boğazına kaçarsa’ düşünceleriiii
honeybabyy NeclaLeylaCeydaOhnealaneala iğrenç işte 2 kere yakaladım o benim gördüğümdü sonra dedim at kızım su emzikleri
lAmMelodi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Işte yorgani emziyin altına koyardım düşmesie engel olurdu sgsgsg
alpmomssss NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 4. Ayını bitirdi . Çıkarıp elinde falan tutuyor da uykuluyken yapamıyor malesef düşünce uyanıyor