[silindi]
Birincisi form değil, forum. İkincisi burada dedikodu ve ailevi sorunlar için forum yetkilileri tarafından açılan bir etiket mevcut. Adı ise annelerin gün odası. Biz eski kullanıcılar ona AGO, deriz.
Neyse, güzel kardeşim. Burada bulunan her anne birer insan. Yeri geliyor çoğu burada kafa dağıtıyor. Kimseyle konuşamadığı konuları yabancı insanlar ile konuşuyor. E yılan kaynana, elti, görümce ya da eş herkeste mevcut. Ama, sağlık konusu herkeste mevcut mu? Değil. Şimdi benim oğlumun hastalığı şurada kaç kişide var? Hadi onu da geçtim. Herkes sağlık etiketine yazmak zorunda mı? Değil. Çünkü, burada kimse doktor değil. Ben mesela asla ve asla sağlık konusuna çok yazan biri değilim. Neden vebal alayım?
Belki de postunu kimse görmedi. Yorum atarak üstte tut. Bu da bir seçenek.