prenses_annes Kızlar merhaba 2 gün önce dişimi çektirdim. Ama hafif rahatsız etmeyen bi agrı var sanki çekilen yerde siyahımsı bisey olmuş iyileştiği için mi öyle rengi acaba yada iltihap falan mı kaptı tuzlu suyla gargarada yapıyorum