Ege52 Slm kızlar.. DOğumdan 8 ay sonra regl oldum ilk defa,mart ve nisan ayinda, 8 gün gecikti normal şartlarda ama olmuyorum ,ilk defa bu durumu yaşıyorum. Test yaptim negatif.. bu durumu yaşayan arkadaslar var mıdır?
sinemmm90 Ege52 Valla bacım bende doğum yapalı 4 ay 3 gün oluyor bende hala olmadim bilmiyorum o yüzden 😂
Ege52 sinemmm90 ben ilk dogumumda 1 yıl sonra oldum.2.dogumumda ilk adet olmam 8 ay sonra oldu. 2 ay oldu normal bu ay 8 gün gecikti test yaptim negatif. Yogun stresli donemden geciyorum ondan olabilirmi acaba yasayan varmi boylw bir durumu merk ettim açıkçası.