bettulllyavuz_10 Kızlar biz 1 aylık olduk ilk haftalarda sağlık ocağı d vitamini verdi (monovit d) adında ben bi iki kere kullandım hakında olumsuz şeyler duyunca birde sütüm güzel yarayınca bıraktım sizce önemli mi vermeli miyim hata mı yapıyorum
nisagokce bettulllyavuz_10 d vitamini doktorlar mutlaka verilmesini tavsiye ediyor. sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorsanız daha temiz içerikli d vitamini kullanabilirsiniz
ohafalanoldum bettulllyavuz_10 anne sütünde D vitamini yok diye biliyorum içeriği temiz olan bir marka kullanabilirsiniz ben D vit kullanıyorum bebeğime
organikirmik bettulllyavuz_10 sütünüz yaramasıyla D vitaminin ne alakası var ki, anne sütünden yeterli d vitamini geçmediği için takviye veriliyor zaten. Başka marka alabilirsiniz ona güvenmediyeniz
tazeanne45 bettulllyavuz_10 d vitamin doktorlar mutlaka verilmeli diyor bence vermelisin ben de devletin verdiğini kullanmıyorum olumsuz şeyler duyunca onu bıraktım ocean aldım başka marka al ama kullan bence
hunilimomy bettulllyavuz_10 anne sütüyle d vitaminin bi bağlantısı yok mutlaka verilmeli kemik gelisimi için