Oğluma öksürük ve balgam var diye doktorumuz erdostin ve zytrec vermişti. Sabah erdostinin ilk dozunu verdim 10 - 15 dk sonra oğlumun dudağı şişti üstü kızardı hemen doktormuzla görüştüm çok şükür vücudunda birsey yoktu ve daha fazla ilerlemedi ilaci ve esdgerlerini artik kullanmayacagiz. Ömrümden ömür gitti evde kimse de yoktu Rabbım çocuklarımızı korusun 🙏🏻