bolgn Doğum yapalı 3 ay oldu. 3.ayda saçlarım çok dökülmeye başladı. Değerlerimde problem yok, takviyeleri de düzenli kullanıyorum ama değişen bir şey yok. Saçlarınıza yaptığınız bir bakım var mı bu konuda?
elifberrin0615 bolgn aynı durumdayım şimdiye kadar saçlarım müthiş gürleşmişti özellikle hamilelik döneminde ancak 3. aydan beri felaket dökülmeler başladı ben biberiye suyu falan kullanıyorum takviyelere devam ediyorum şimdilik pek bir fayda göremedim ama konunun takipçisiyim 🙏🏻
aydint Ayda nirvana oluyor,normal bi süreç bu hamilelikte dökülmeyenler dökülecek illaki,7 ayı geçtik biraz daha iyi ama 4.ayda çıldirma modundaydım hem kızımın hem benim dökülüyordu