Oaoa Adidas kullanıyoruz memnunuz çok yumuşak hareketi çok rahat oluyor. Geçen gün hediye vicco geldi o da fena değil gibi hafif bir yapısı var o da yumuşak. Ama iksii arasında tercih yap derseniz Adidas derim. Ama fiyat olarak tabi vicco daha uygun, fiyatına göre kalitesi çok güzel.