adasmummy ayy merhaba siparişim geldi bugün şok oldum bu kadar erken gelmesine 😁 neyse denedim evde ayy o kadar güzel ki bebeğin bacak arasından geçirmek içinde yer yapmışlar tam oturur pozisyonda kalıyor ordan da tutuyor toka yerlerinde kilit var ve asla kımıldamıyor bile kilitleyince kumaşı falan iyi bence 11 aylık kızım sırtını tam kapattı içe yada dışa katlanabilir sıcaklarda hatta 10 dk kadar evde dolaştım uyukladı birazdan okula giderken de takacağım cep yeri yapmışlar telefon falan rahat sığıyor çantasıyla göndermişler hediye olarak minicik ayy bayıldım at çantaya çık. Kumaşı belki terleyebilir yani ama sağlam olması açısından bunu kullanmış olabilirler esneme yapmasın diye