esenhanimm Kızlar aslında sütüm var ama bebeğimin kilo alımı iyi değil biberonla besliyordum şmdi size en iyi mama hangisi onu soracagım bebeğim için keçi sütü golden goat var başka önerisi olan
hubaozbas esenhanimm biz önce aptamil proseyneo kullandık kolik bebekti oğlum ama sonrasında hipp denedim çok memnun kaldım
berivan2709 esenhanimm bebekten bebeğe değişiyor mama ben hipp ile başladım kabızlık yaptı sma ishal yaptı çok kötü bir şekilde ve en son bebelac gold aldım çok memnunum