[silindi] emzirirken sadece cerazette kullanabilirsiniz bana yan etkisi olarak adet olmayabilirsiniz ben kullandigim sure boyunca adet olmadim doktorum bu durumun normal oldugunu soyledi recetesinde de yaziyor zaten 28 tane tablet iceriyor bi paket bitiyor ara vermeden digerine basliyorsun bazi kullanan kisilerde cok kanama yada ara kanama olmus bende hic oyle kanama olmadi adet hic olmadi zaten bir sene kullandim biraktim sonra emzirme bitince 2.ay adet oldum