5 sene ağrıyan dişimi korkudan çektiremedim. Dün dişim ağrımaya başladı ağrı kesiciler kesmedi en son yeter dedim nolacaksa olsun deyip dişçiye gittim ve dişimi çektirdim bi yandan ağladım bir yandan doktora yalvardım yavaş çekin diye ve 5 sene bosyere korkmuşum ve ağlamışım ve bende panik atak var korkmanıza hiç gerek yok ben oturduysam oraya herkes otururuz 😁 iğneyi hiç hissetmiyorsunuz cekerkende hiç acı vs olmuyor